افزایش تصادفات شبانه خودرو‌ها در همدان



سرهنگ فرخ جمالی گفت: بیشترین میزان تصادفات و با خسارت بالای شهر همدان در شب هنگام رخ می‌دهد چرا که در این ساعات به علت خلوتی معابر، رانندگان با سرعت غیرمجاز تردد می‌کنند.

اوافزود: بررسی‌های پلیس راهور گویای این است که ۸۰ درصد رانندگانی که شب هنگام به علت تردد با سرعت غیرمجاز دچار سانحه می‌شوند را جوانان کم سن و سال و دختران تشکیل می‌دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: بلوار‌های بعثت، فرودگاه، شهید آیت الله نجفی و ارتش به ترتیب بیشترین میزان سوانح رانندگی شهر همدان را به خود اختصاص دادند.

سرهنگ جمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بلوار بعثت حدفاصل میدان پژوهش تا میدان بعثت ۱۸۶ سانحه رانندگی رخ داده که از این تعداد ۴۴ مورد جرحی است.

او افزود: میزان سرعت پیش بینی شده برای این مسیر حداکثر ۶۰ کیلومتر در ساعت است، اما رانندگان جوان شب هنگام با سرعت ۱۱۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت این مسیر را پیموده و به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با مانع ثابت و موانع شامل درخت حاشیه راه و جدول برخورد می‌کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: ۶۰ درصد توان پلیس به کنترل تردد خودرو‌ها در معابر بالای شهر نظیر بلوار بعثت، سعیدیه، استادان، بلوار ارم و پردیس معطوف شده است.



منبع