سرقت از رختکن تیم فوتبال شهردار همدان



احمد جمشیدیان درباره حواشی دیدار تیمش با استقلال خوزستان و آنچه سرقت لباس‌های تیمش از رختکن و نیمکت تیم عنوان شد، گفت: نخستین بار نیست که این اتفاق در اهواز افتاده است.

او افزود: پس از تحقیق، متوجه شدم پیش از این در دیدار با ماشین‌سازی و چند تیم دیگر مشابه این اتفاق رخ داده و متاسفانه تبدیل به یک رویه شده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت:ابتدای فصل است و ما یک دست لباس بیشتر نداشتیم و به علت این کار زشتی که اتفاق افتاد، مجبور شدیم از لباس‌های بدون شماره استفاده کنیم و با چسب، روی آن‌ها شماره درست کردیم. از ناظر بازی هم تشکر می‌کنم که با هماهنگی‌های انجام شده اجازه استفاده از این لباس‌ها را به تیم ما داد.

جمشیدیان درباره تساوی بدون گل شهرداری همدان برابر استقلال خوزستان گفت: نتیجه خوب و راضی‌کننده‌ای کسب کردیم. با توجه به این که تیم ما دیر بسته شد و به هماهنگی لازم نرسیدیم، برابر تیمی که چند برابر ما هزینه کرده تساوی در خانه حریف نتیجه قابل قبولی است.

او گفت: ما از نظر هزینه، هجدهمین تیم دسته یک هستیم و سه سال است که شرایط ما به این گونه است که باید با سیاست “اقتصاد مقاومتی” تیم را ببندیم. هزینه و خرج‌هایی را که در شهر‌های دیگر می‌شود، نمی‌توان در همدان انجام داد و بودجه ما بسیار محدود است. با این حال از نتیجه راضی هستم، اما از عملکرد بازیکنانم خیر، زیرا هنوز هماهنگی بین بازیکنان وجود ندارد و کمی زمان می‌خواهیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد.

منبع ایسنا



منبع