حضور خبرنگار صهیونیست در مکه با هماهنگی مستقیم بن سلمان



مخالف عربستانی که خودش را در فضای مجازی مجتهد معرفی می‌کند در توئیتی نوشت انتقاد‌ها در داخل خاندان آل سعود به علت افزایش حضور صهیونیست‌ها در عربستان افزایش یافته و انتقاد‌ها با ورود یک صهیونیست به مکه (مسجدالحرام) به اوج رسیده؛ تا جایی که موجب خشم خالد فیصل هم شده است. حال آنکه او از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی فرمانبرداری می‌کند.

مجتهد در ادامه نوشت: شایان ذکر است که ناراحتی آل سعود به خاطر خود این اقدامات نیست؛ بلکه آن‌ها معتقدند چنین کار‌هایی موجب شتاب در پایان کارشان و از بین رفتن وجهه و آبرویشان در جهان عرب و اسلام می‌شود.

اما آن صهیونیستی (خبرنگار کانال سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی) که وارد مکه شده با هماهنگی و حمایت مستقیم محمد بن سلمان و همراهی شخصی از عالی‌ترین سطح، وارد مکه شده است. بیانیه‌ای هم که درباره بازجویی از یک شهروند صادر شده است صحت ندارد و از کسی بازخواست نشده است و اصلا کسی وجود ندارد که از او بازخواست شود، زیرا کسی که فرد صهیونیست را همراهی می‌کرد فرستاده شخص محمد بن سلمان بود و یک شهروند عادی نبود.

گفتنی است رسانه‌های خبری اعلام کردند گیل تاماری Gil Tamari خبرنگار صهیونیست به منظور تهیه مستندی درباره مناسک سالانه حج غیرقانونی وارد شهر مقدس مکه شده است. این در حالی است که غیرمسلمانان اجازه ندارند وارد این شهر شوند که مقدس‌ترین اماکن اسلام را در خود جای داده است. نقض این ممنوعیت می‌تواند به پرداخت جریمه یا اخراج منجر شود.



منبع