نصب تجهیزات ترافیکی برای ایمن سازی در منطقه ۱۰ شیراز



سعید معصومی شهردار منطقه ۱۰ از نصب تجهیزات ترافیکی در سطح منطقه خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که به صورت مستمر در شهرداری‌های مناطق برای بحث ایمن سازی و روان سازی ترافیک انجام می‌شود نصب تجهیزات ترافیکی همچون جدا کننده‌ها و شابلون‌های ترافیکی است که معمولا به چشم نمی‌آید.

او گفت: امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع برای ایمن سازی مدارس سطح منطقه شابلون کف عابر پیاده و خط ایست در مقابل مدارس نصب شده است و این مهم هر ساله به دلیل نیاز به صورت مستمر و مداوم توسط مناطق در حال انجام است.

معصومی در ادامه به اصلاح طرح هندسی تقاطع‌ها برای روان سازی ترافیک اشاره کرد و گفت: در کنار ساخت تقاطع‌های غیر همسطح برای روان سازی ترافیک، مناطق طرح اصلاح هندسی تقاطع‌ها را با توجه به گسترش و نیاز منطقه و محلات در دستور کار دارند که امسال برای بحث روان سازی ترافیک عملیات اصلاح هندسی میدان غدیر شهرک گلستان، عملیات اصلاح هندسی فرصتیان به جهاد، عملیات اصلاح هندسی ورودی شهرک انجیره و اصلاح هندسی بلوار آفرینش به خیابان رضوان در منطقه ۱۰ انجام شده است.

او، همچنین به پروژه آرام سازی ترافیک مقابل ایستگاه راه آهن اشاره کرد و گفت: برای آرام سازی ترافیک مقابل ایستگاه راه آهن اجرای سنگ فرش با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد رمپ‌ها و نصب دال‌های ترافیکی اشاره کرد و گفت: برای بحث ایمن سازی در سطح منطقه با توجه به نیاز نسبت به ایجاد رمپ‌ها و نصب دال‌های ترافیکی اقدام می‌شود.



منبع