نخستین یادواره شهدای صالحین کشور در رشت



حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی امروز در مراسم نخستین یادواده شهدای صالحین کشور در حسینه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان گفت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و در همه بحران‌ها خط شکن بود و به ماندگاری این نظام مقدس کمک کرد.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار علیه جمهوری اسلامی ، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با تحلیل نادرست همواره تصمیمات اشتباهی علیه کشور گرفت، زیرا آنان از بصیرت مردم ایران آگاه نبودند.

مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان یکی از برنامه‌های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی را تجهیز گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب دانست و گفت: دشمن با ورود منافقین، کمک به تجزیه طلبان، تجهیز گروهک‌های تروریستی و به تازگی با ایجاد اغتشاش تلاش می‌کنند سبب فروپاشی جمهوری اسلامی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین، ولی عادلی با تاکید بر لزوم توجه به نقش موثر ایمان در دوران دفاع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن جمهوری اسلامی را تحریم تسلیحاتی کرده بود و همه تصور می‌کردند جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است، ولی مردم و نیرو‌های مسلح با توسل به نیروی ایمان نشان دادند که همواره حق بر باطل پیروز است.

وی با بیان اینکه ایجاد اغتشاش و فروپاشی جمهوری اسلامی به دست مردم و به بهانه مشکلات اقتصادی نشان دهنده تحلیل اشتباه دشمن از وضعیت کشور است، افزود: در هر فتنه و آشوبی کشور با مشکلاتی مواجه می‌شود، ولی دشمن به این هم قانع نشده و هدف نهایی استکبار نابودی جمهوری اسلامی و براندازی نظام است، ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی اجازه چنین کاری را به دشمن نمی‌دهد.

مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان، شعار «زن، زندگی، آزادی» را یکی از اهداف انبیاء و امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیامبر اکرم (ص) در دوران جاهلیت، به زن عزت و افتخار بخشید و پس از آن ادامه پیدا کرد به طوری که در جمهوری اسلامی بانوان بر مناصب مهم کشوری ایستاده و کشور را هدایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین، ولی عادلی با بیان اینکه اغتشاشگران عامل اصلی تحریم در جمهوری اسلامی هستند، افزود: اغتشاشگران با ایجاد آشوب در سال ۸۸ موجب آغاز شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شدند و پس از آن هم با هر اغتشاشی کشور با تحریم بیشتر مواجه شد.

وی با اشاره به عجز دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی، گفت: مردم مومن از دشمن نمی‌ترسند و در انجام امور فقط خداوند را در نظر می‌گیرند و همین امر سبب شده است که دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و در نتیجه براندازی این کشور مستأصل شده است.



منبع